Najczęściej zadawane pytania
Wstęp
Drukarnia jest czynna od 9.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku.
Siedziba naszej firmy znajduje się na ulicy komorowowickiej 96.
Dzielimy cały parter budynku firmy DADA ze studiem graficznym " Studio Cicero", które jest naszym partnerem w zakresie projektów graficznych.
1. Wybierz interesujący Cię produkt z naszej oferty.
2. Uzupełnij wszystkei pola w kalkulatorze cen ( Format, Nakład itp.)
3. Wybierz jedną z opcji:
PRZEGLĄDAJ PROJEKTY ( czerowana ramka)- przejdziesz automatycznie do naszych szablonów, które możesz zmodyfikować pod swoją działalność.
DOSTOSUJ PROJEKT ( niebieska ramka)- zrób swój własny projekt za pośrednictwem naszego kreatora.
WGRAJ PROJEKT ( szara ramka)- wgraj swój własny projekt w formacie PDF.
4. Następnie w zakładce szczegóły może zedytować swój projekt, zobaczyć podgląd oraz zmienić szczegóły zamówienia.
5. Po kliknięciu w zakładkę " Zapisz i przenieś do koszyka" zostaniemy przekierowani na przedostatniąostatnią zakładkę przed przekierwowaniem na bramkę płatności.
6. W zakładce zamównie mamy nasze produkty w koszyku, które na tym poziomie mogą zostać jeszcze edytowane oraz można je usuwać z koszyka zamówień. Poniżej wybieramy metodę wysyłki oraz dane do faktury.
7. Zamówienie gotowe.
8. Przechodzimy do bramki płatności
UWAGA: ZAMÓWIENIE ZOSTANIE PRZEKAZANE DO PRODUKCJI DOPIERO PO WPŁYNIĘCIU NALEŻNOŚCI NA KONTO.
9. O statusie zamówienia będziesz informowany mailowo.
Terminy realizacji określonych produktów znajdują sie w zakładce TERMINY REALIZACJI
Przygotowaliśmy przewodnik, aby pomóc Państwu w poprawnym przygotowaniu prac do druku. Jeśli pojawią się jakieś problemy i nie będzie to określone w instrukcji prosimy o kontakt. Nieprawidłowo przygotowane pliki mogą spowodować opóźnienia w produkcji.
Lista kontrolna:
► Sprawdź czy czcionki są czytelne
► układ strony jest prawidłowy
► marginesy są ustawione
► grafika jest dostosowana do określonych wymiarów
► kolory w trybie CMYK
Spady:
Ustawienia kolorów
► Wszystkie obrazy i zdjęcia powinny być w rozdzielczości 300 dpi.
► Tekst rasteryzowany lub loga powinny być w rozdzielczości 1200 dpi.
Ustawienia w programach graficznych
Adobe Photoshop, Indesign, Illustrator
► Pliki powinny być zapisane w formacie PDF z uwzględnieniem czcionek
Czym się rożnimy od konwencjonalnej cyfry.
1. Drukujemy Farbą: farba integruje się z papierem, która wnika w jego stukturę, dlatego efekt na każdym papierze będzę inny.
2. Papier nie faluje- dzięki niskiej temperaturze utrwalania i odpowiednim sposobie prowadzenia papieru nie ma problemu z falowaniem papieru.
3. Prawie idealne pasowanie przodu pracy z tyłem (do max do 0.3 mm)
Produkty
Poniżej przedstawiamy poradnik w jaki sposób stworzyć produkt Wizytówi Premium UV.
1. W menu wybieramy produkt "Wizytówki Premium UV" z kategorii wizytówki online lub klikamy na ikonę "Wizytówki Premium UV " na stronie głownej.
2. Wybieramy parametry produktu (nakład, zadruk, papier, oraz rodzaj uszlachetnienia) następnie klikamy przycisk "Przeglądaj projekty"
3. Z listy projektów wybieramy interesujący nasz szablon i klikamy przycisk "Wybierz wzór"
4. Po otwarciu kreatora należy uzupełnić szablon o swoje dane oraz kliknąć przycisk "Kontynuuj"
5. Po procesie rejestracji i zalogowaniu zostaniemy przekierowani do zakładki informacje o produkcie. W tym punkcie możemy zedytować parametry zamówienia, jesli np. chcielibyśmy zwiększyć nakład. Najważniejszym punktem tej zakładki jest pole z informacją o lakierze UV. W polu należy wpisać, które elementy mają zostać lakierem UV.
Przykład:
Przód: imię i nazwisko oraz logo
Tył: logo
6. Po zakceptowaniu regulaminu i klinkięciu przycisku "zapisz i dodaj do koszyka" zostaniemy przekierowani na ostatnią stronę, gdzie będzie można zfinalizować zamówienie wybierając sposób dostawy oraz metodę płatności.
Poniżej przedstawiamy poradnik w jaki sposób stworzyć produkt wizytówi z hotstampingiem.
1. W menu wybieramy produkt "Wizytówki hot stamping" z kategorii wizytówki online lub klikamy na ikonę "Wizytówki hot stamping " na stronie głownej.
2. Wybieramy parametry produktu (nakład, zadruk, papier, oraz kolor foli hotstampingowej) następnie klikamy przycisk "Przeglądaj projekty"
3. Z listy projektów wybieramy interesujący nasz szablon i klikamy przycisk "Wybierz wzór"
4. Po otwarciu kreatora należy uzupełnić szablon o swoje dane oraz kliknąć przycisk "Kontynuuj"
5. Po procesie rejestracji i zalogowaniu zostaniemy przekierowani do zakładki informacje o produkcie. W tym punkcie możemy zedytować parametry zamówienia, jesli np. chcielibyśmy zwiększyć nakład. Najważniejszym punktem tej zakładki jest pole z informacją o hotstapingu. W polu należy wpisać, które elementy mają zostać pokrytę folią hotstampingową.
Przykład:
Przód: imię i nazwisko oraz logo
Tył: logo
Jeśli wybierasz wizytówkę dwustronną w polu hot stamping wybierz opcję dwustronny.
6. Po zakceptowaniu regulaminu i klinkięciu przycisku "zapisz i dodaj do koszyka" zostaniemy przekierowani na ostatnią stronę, gdzie będzie można zfinalizować zamówienie wybierając sposób dostawy oraz metodę płatności.
Płatność
Nasz sklep internetowy korzysta z bramki płatności " Przelewy 24", która automatycznie wyświetla się po kliknięciu przycisku "ZAMAWIAM I PŁACĘ"
Na wybranie banku i wykonanie płatności mamy 15 minut. Jeśli z jakiegoś powodu nie uda się sfinalizować transakcji system automatycznie zmieni status zamówienia na
"OCZEKUJĘ NA PŁATNOŚĆ"
Aby opłacić zamówienie należy w panelu klienta przejść do zakładki zamówienia,a następnie kliknąć w zakładkę "Zobacz szczegóły zamówienia" Wówczas mamy możliwość opłacenia zamówienia klikając żółty przycisk " Dokonaj zapłaty"
Po kliknięciu w przycisk "Dokonaj zapłaty" zostaniemy przekierowani do kolejnego panelu
Tutaj system automatycznie rozpozna numer zamówienia oraz kwotę. Do płatności możemy dodać dodatkowy opis jeśli zachodzi taka potrzeba. (zwykle nie wymagane)
Następnie klikamy "Kliknij tutaj, aby opłacić" i przechodzimy do bramki płatności. Po opłaceniu otrzymujemy informację "W TRAKCIE PRZETWARZANIA"W TRAKCIE PRZETWARZANIA
Faktura będzie dostępna w panelu klienta zaraz po zmianie statusu z " gotowe do odbioru" lub wysłane". Jak tylko zamówienie uzyska jeden z dwóch statusów faktura zostanie przesłana również na Twój adres email.
"OCZEKUJĘ NA PŁATNOŚĆ"
Aby opłacić zamówienie należy w panelu klienta przejść do zakładki zamówienia,a następnie kliknąć w zakładkę "Zobacz szczegóły zamówienia" Wówczas mamy możliwość opłacenia zamówienia klikając żółty przycisk " Dokonaj zapłaty"
Po kliknięciu w przycisk "Dokonaj zapłaty" zostaniemy przekierowani do kolejnego panelu
Tutaj system automatycznie rozpozna numer zamówienia oraz kwotę. Do płatności możemy dodać dodatkowy opis jeśli zachodzi taka potrzeba. (zwykle nie wymagane)
Następnie klikamy "Kliknij tutaj, aby opłacić" i przechodzimy do bramki płatności. Po opłaceniu otrzymujemy informację "W TRAKCIE PRZETWARZANIA"W TRAKCIE PRZETWARZANIA
Administracja konta
W celu usunięcia konta prosimy o kontakt z administratorem pod adresem mailowym: biuro@drukarniabielsko.pl. Po otrzymaniu zgłoszenia konto zostanie usunięte w ciągu 48 h.